Menu

Klasa E – S210 E280 4matic 2001 – Sprzedany

3 grudnia 2020 - Archiwum, Kombi
Klasa E – S210 E280 4matic 2001 – Sprzedany

Na sprzedaż Mercedes-Benz S210 E280 4Matic, wersja Classic. Jestem drugim właścicielem tego auta. Samochód kupiony w lutym 2018 od niemieckiego lekarza rocznik 1956. Mercedes mimo polskich tablic rejestracyjnych w kraju bywał sporadycznie – jedynie na święta, ze względu na to że mieszkam w Niemczech.Auto jest zadbane, bardzo dużo nowych części i bardzo mało rdzy jak na „okulara” – podwozie jest praktycznie wolne od rudej, ta pojawia się tylko w kilku miejscach – te najgorsze ogniska prezentują zdjęcia. Samochód regularnie serwisowany, silnik zalewany tylko Motulem. Mercedes jest bezwypadkowy. Silnik pracuje bez zarzutu, równo i cicho (nic nie klepie, nic nie puka), automatyczna skrzynia biegów pracuje jak należy w każdym ustawieniu i zmienia biegi praktycznie bezszelestnie. Wszystko działa jak trzeba. Tempomat, klimatyzacja, szyberdach jak i parktronic (przód i tył) – pracują jak nowe. Jedynym mankamentem jest tylna szyba pasażera, która nie otwiera się od kiedy specjaliści od przyciemniania szyb uszkodzili mechanizm, co też uszkodziło folię (a chwalili się, że robią Ferrari, Lamborghini i inne tłuściochy – a nie poradzili sobie z pełnoletnim Mercedesem). Dlaczego sprzedaję? Kupiłem nowe rodzinne auto – VW Multivan VR6. Nie interesuje mnie zamiana na inny pojazd, jedynie sprzedaż.

Od czasu kiedy auto jest w moich rękach zrobiłem/wymieniłem:
– regularne serwisy (olej Motul, filtr oleju, filtr kabinowy, filtr powietrza – co roku), świece zapłonowe (12 sztuk – wymieniane regularnie), prawa przednia półoś, dolne tuleje wahaczy przednich (4 sztuki), regulator poziomu Nivo, olej + filtry Nivo, gruszki Nivo, płyn hamulcowy, gumowe poduszki amortyzatorów tylnych, przewody hamulcowe (tył), przewody paliwowe (tył), elementy gumowe wahaczy tylnych, poduszki tylnego wózka (4 sztuki), tłumik końcowy i parę el. układu wydechowego, tylne el. podwozia, karoserii, bark, dyfer, wózek i inne zostały zabezpieczone antykorozyjnie, zabezpieczenie antykorozyjne el. przedniego zawieszenia, ceramiczne klocki hamulcowe, wał przedni, czujnik położenia wału.

Co jest do zrobienia? Nie oszukujmy się, to nie jest nowe auto. E-Klasa jest pełnoletnia i parę rzeczy jest do zrobienia:
– amortyzatory przednie (na niemieckim asfalcie się nie odzywały, wada odkryta dopiero w PL), powierzchniowe ogniska korozji, serwis (wymiana filtrów, oleju etc.), opony mają już ostatni sezon.

Gdyby nie potrzeba zakupu większego auta nigdy bym E280 nie sprzedał. Samochód jest wielce wygodny, prowadzi się przyjemnie a nawet spalanie jak na niemałą pojemność i napęd 4×4 jest znośne bo w mieście oscyluje w granicach 11 litrów. Samochód sprzedaję tak jak na zdjęciach, razem z kołami Alphard, oryginalnymi relingami Mercedesa oraz oryginalną trumną Mercedesa. W aucie zainstalowane jest radio JVC ale dodaję też oryginalnego Beckera wraz z kodem.

Dla zainteresowanych, krótka recenzja i więcej zdjęć auta na stronie Klasyczne.KK: https://bit.ly/E280W2104Matic

Z żalem rozstaję się z tym autem, bo nigdy nie sprawiło żadnych problemów a napęd 4Matic potrafi dać dużo radości. Moja mała córeczka uwielbiała ten samochód i mam nadzieję, że tak samo pokocha naszego nowego Multivana. Ogłoszenie grzecznościowe z racji tego, że na stałe jestem w Niemczech. Samochód do zobaczenia w każdej chwili w Kędzierzynie-Koźlu. Mam nadzieję, że trafi do nowego, kochającego domu! To świetne auto!

Dane pojazdu

VIN WDB2102811X062993
model E 280 4MATIC
moc
204 KM (150 kW) przy 5700 obr/min
moment obrotowy
270 Nm
0-100 km/h
10.2 s
dealer zamawiający Wurzburg (0 1 235 10162)
data dostawy 27 06 2001
lakier 189U – zielonoczarny metallic
wnętrze 051A – tapicerka materiałowa w kolorze antracytu
nr silnika 112921 31 065389 – 2799 cm³ V6 benzyna
nr skrzyni biegów 722665 02 992148 – automatyczna 5-biegowa
przebieg 308 295 km
cena 9 900 PLN
lokalizacja Kędzierzyn-Koźle, Woj. Opolskie
numer telefonu xxxxxxxxx

Konfiguracja według numeru VIN

026 wycofanie z bazy klucza zapasowego
050A wersja classic
220 system parktronik (PTS)
293 boczne poduszki z tyłu, obie strony
345 czujnik deszczu
414 szyberdach odsuwany i uchylany elektrycznie, szklana wersja
423 skrzynia automatyczna 5-biegowa + tempomat
480 zawieszenie samopoziomujące – NIVO
802 rok modelowy 2002
877 lampki do czytania z tyłu
926 system oczyszczania spalin na poziomie Euro 4
988 certyfikat własności, dokumenty homologacyjne, tabliczka znamionowa wg EC

Raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

2001 Rok produkcji
24.07.2001

Pierwsza rejestracja za granicą

17.02.2018

Pierwszy właściciel w Polsce

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: opolskie

12.03.2018

Pierwsza rejestracja w Polsce

Termin następnego badania technicznego: 12.03.2019

12.03.2018

Okresowe badanie techniczne (ważne do 12.03.2019)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: DWR/027/P

Odczytany stan drogomierza: 261 500 km

31.12.2018

Okresowe badanie techniczne (ważne do 31.12.2019)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: FZA/010

Odczytany stan drogomierza: 284 693 km

20.12.2019

Okresowe badanie techniczne (ważne do 20.12.2020)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: FZA/010

Odczytany stan drogomierza: 293 443 km

Data ważności polisy: 11.03.2021

Ryzyka według AutoDNA

Kradzież Nie odnotowano kradzieży
Złomowanie Nie odnotowano złomowania
Uszkodzony Nie odnotowano uszkodzenia pojazdu
Rozbieżność drogomierza Nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza
Niedopuszczony do ruchu Nie odnotowano problemów z dopuszczeniem pojazdu do ruchu
Służył jako taxi Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka
Szkoda całkowita Nie odnotowano szkody całkowitej pojazdu ani zniszczenia powodziowego
Błąd cyfry kontrolnej Nie odnotowano błędu cyfry kontrolnej w numerze VIN pojazdu
Akcje serwisowe Nie odnotowano akcji serwisowej producenta

Szczegółowe informacje dotyczące powyższego egzemplarza można uzyskać pod numerem telefonu: xxxxxxxxxx

Będziemy zobowiązani jeżeli podczas rozmowy wspomnisz, że dzwonisz z serwisu GiełdaMercedesów.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *