Na sprzedaż Mercedes-Benz S210 E280 4Matic, wersja Classic. Jestem drugim właścicielem tego auta. Samochód kupiony w lutym 2018 od niemieckiego lekarza rocznik 1956. Mercedes mimo polskich tablic rejestracyjnych w kraju bywał sporadycznie – jedynie na święta, ze względu na to że mieszkam w Niemczech.Auto jest zadbane, bardzo dużo nowych części i bardzo mało rdzy jak na „okulara” – podwozie jest praktycznie wolne od rudej, ta pojawia się tylko w kilku miejscach – te najgorsze ogniska prezentują zdjęcia. Samochód regularnie serwisowany, silnik zalewany tylko Motulem. Mercedes jest bezwypadkowy. Silnik pracuje bez zarzutu, równo i cicho (nic nie klepie, nic nie puka), automatyczna skrzynia biegów pracuje jak należy w każdym ustawieniu i zmienia biegi praktycznie bezszelestnie. Wszystko działa jak trzeba. Tempomat, klimatyzacja, szyberdach jak i parktronic (przód i tył) – pracują jak nowe. Jedynym mankamentem jest tylna szyba pasażera, która nie otwiera się od kiedy specjaliści od przyciemniania szyb uszkodzili mechanizm, co też uszkodziło folię (a chwalili się, że robią Ferrari, Lamborghini i inne tłuściochy – a nie poradzili sobie z pełnoletnim Mercedesem). Dlaczego sprzedaję? Kupiłem nowe rodzinne auto – VW Multivan VR6. Nie interesuje mnie zamiana na inny pojazd, jedynie sprzedaż.
Od czasu kiedy auto jest w moich rękach zrobiłem/wymieniłem:
– regularne serwisy (olej Motul, filtr oleju, filtr kabinowy, filtr powietrza – co roku), świece zapłonowe (12 sztuk – wymieniane regularnie), prawa przednia półoś, dolne tuleje wahaczy przednich (4 sztuki), regulator poziomu Nivo, olej + filtry Nivo, gruszki Nivo, płyn hamulcowy, gumowe poduszki amortyzatorów tylnych, przewody hamulcowe (tył), przewody paliwowe (tył), elementy gumowe wahaczy tylnych, poduszki tylnego wózka (4 sztuki), tłumik końcowy i parę el. układu wydechowego, tylne el. podwozia, karoserii, bark, dyfer, wózek i inne zostały zabezpieczone antykorozyjnie, zabezpieczenie antykorozyjne el. przedniego zawieszenia, ceramiczne klocki hamulcowe, wał przedni, czujnik położenia wału.
Co jest do zrobienia? Nie oszukujmy się, to nie jest nowe auto. E-Klasa jest pełnoletnia i parę rzeczy jest do zrobienia:
– amortyzatory przednie (na niemieckim asfalcie się nie odzywały, wada odkryta dopiero w PL), powierzchniowe ogniska korozji, serwis (wymiana filtrów, oleju etc.), opony mają już ostatni sezon.
Gdyby nie potrzeba zakupu większego auta nigdy bym E280 nie sprzedał. Samochód jest wielce wygodny, prowadzi się przyjemnie a nawet spalanie jak na niemałą pojemność i napęd 4×4 jest znośne bo w mieście oscyluje w granicach 11 litrów. Samochód sprzedaję tak jak na zdjęciach, razem z kołami Alphard, oryginalnymi relingami Mercedesa oraz oryginalną trumną Mercedesa. W aucie zainstalowane jest radio JVC ale dodaję też oryginalnego Beckera wraz z kodem.
Dla zainteresowanych, krótka recenzja i więcej zdjęć auta na stronie Klasyczne.KK: https://bit.ly/E280W2104Matic
Z żalem rozstaję się z tym autem, bo nigdy nie sprawiło żadnych problemów a napęd 4Matic potrafi dać dużo radości. Moja mała córeczka uwielbiała ten samochód i mam nadzieję, że tak samo pokocha naszego nowego Multivana. Ogłoszenie grzecznościowe z racji tego, że na stałe jestem w Niemczech. Samochód do zobaczenia w każdej chwili w Kędzierzynie-Koźlu. Mam nadzieję, że trafi do nowego, kochającego domu! To świetne auto!
Dane pojazdu
VIN | WDB2102811X062993 |
model | E 280 4MATIC |
moc |
204 KM (150 kW) przy 5700 obr/min
|
moment obrotowy |
270 Nm
|
0-100 km/h |
10.2 s
|
dealer zamawiający | Wurzburg (0 1 235 10162) |
data dostawy | 27 06 2001 |
lakier | 189U – zielonoczarny metallic |
wnętrze | 051A – tapicerka materiałowa w kolorze antracytu |
nr silnika | 112921 31 065389 – 2799 cm³ V6 benzyna |
nr skrzyni biegów | 722665 02 992148 – automatyczna 5-biegowa |
przebieg | 308 295 km |
cena | 9 900 PLN |
lokalizacja | Kędzierzyn-Koźle, Woj. Opolskie |
numer telefonu | xxxxxxxxx |
Konfiguracja według numeru VIN
026 | wycofanie z bazy klucza zapasowego |
050A | wersja classic |
220 | system parktronik (PTS) |
293 | boczne poduszki z tyłu, obie strony |
345 | czujnik deszczu |
414 | szyberdach odsuwany i uchylany elektrycznie, szklana wersja |
423 | skrzynia automatyczna 5-biegowa + tempomat |
480 | zawieszenie samopoziomujące – NIVO |
802 | rok modelowy 2002 |
877 | lampki do czytania z tyłu |
926 | system oczyszczania spalin na poziomie Euro 4 |
988 | certyfikat własności, dokumenty homologacyjne, tabliczka znamionowa wg EC |
Raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów
2001 | Rok produkcji | |
---|---|---|
24.07.2001 |
Pierwsza rejestracja za granicą |
|
17.02.2018 |
Pierwszy właściciel w Polsce Właściciel: osoba fizyczna Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: opolskie |
|
12.03.2018 |
Pierwsza rejestracja w Polsce Termin następnego badania technicznego: 12.03.2019 |
|
12.03.2018 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 12.03.2019) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: DWR/027/P Odczytany stan drogomierza: 261 500 km |
|
31.12.2018 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 31.12.2019) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: FZA/010 Odczytany stan drogomierza: 284 693 km |
|
20.12.2019 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 20.12.2020) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: FZA/010 Odczytany stan drogomierza: 293 443 km Data ważności polisy: 11.03.2021 |
Ryzyka według AutoDNA
Kradzież | Nie odnotowano kradzieży | |
---|---|---|
Złomowanie | Nie odnotowano złomowania | |
Uszkodzony | Nie odnotowano uszkodzenia pojazdu | |
Rozbieżność drogomierza | Nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza | |
Niedopuszczony do ruchu | Nie odnotowano problemów z dopuszczeniem pojazdu do ruchu | |
Służył jako taxi | Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka | |
Szkoda całkowita | Nie odnotowano szkody całkowitej pojazdu ani zniszczenia powodziowego | |
Błąd cyfry kontrolnej | Nie odnotowano błędu cyfry kontrolnej w numerze VIN pojazdu | |
Akcje serwisowe | Nie odnotowano akcji serwisowej producenta |
Szczegółowe informacje dotyczące powyższego egzemplarza można uzyskać pod numerem telefonu: xxxxxxxxxx
Będziemy zobowiązani jeżeli podczas rozmowy wspomnisz, że dzwonisz z serwisu GiełdaMercedesów.pl