Menu

Klasa E – S210 270CDI 2000 – Sprzedany

16 października 2020 - Archiwum, Kombi
Klasa E – S210 270CDI 2000 – Sprzedany

Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes Klasy E o fabrycznym oznaczeniu S210 E 270CDI w siedmio-osobowej wersji. Mercedes został wyposażony w dość oszczędny i całkiem dynamiczny silnik o pojemności 2,7 z turbosprężarką i został sprzęgnięty z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów. Egzemplarz mury fabryki w Stuttgartcie opuścił w listopadzie 2000 r. i do końca 2012 roku był użytkowany w Niemczech, żeby w listopadzie 2012 roku prywatną drogą zostać sprowadzonym do Polski gdzie przez ówczesnego właściciela (pierwszego w Polsce) był użytkowany do 2017 roku, zaś od stycznia 2017 r. Mercedes znajduje się w moim posiadaniu. Dzięki niewielkiej liczbie właścicieli historia samochodu jest znana i nie budzi wątpliwości o czym świadczy chociażby śladowe zużycie wnętrza. Samochód jest użytkowany przeze mnie jako trzeci w domu i służył przeważnie do pokonywania dłuższych tras Lublin – Gdynia, Poznań, Katowice, Warszawa. Z uwagi na charakter użytkowania samochodu wszelkie naprawy oraz wymiany eksploatacyjne wykonywane były na bieżąco tak żeby bez obaw Mercedes był gotowy do wyruszenia w dalszą drogę. Na przestrzeni ostatnich 3 lat prócz elementów eksploatacyjnych z większych rzeczy zostało wymienione między innymi:

Po ostatniej wizycie w warsztacie podczas, której wykonywany był przegląd zawieszenia, w Mercedesie została ustawiona zbieżność i aktualnie jest gotowy do drogi. Pomimo sprawności technicznej należy pamiętać, że oferowany Mercedes nie jest nowym ponieważ liczy sobie już 20 lat. Jednak w dalszym ciągu potrafi zachwycić swoim komfortem i przestrzenią jaką oferuje. Warto przy tym nadmienić, że przy rozłożonych siedzeniach dysponuje 630 litrami przestrzeni ładunkowej, zaś po złożeniu tylnej kanapy ta przestrzeń wzrasta do imponujących 1975 litrów, co jest najlepszym wynikiem w klasie samochodów z tego segmentu. Dla zainteresowanych właściwościami pociągowymi samochodu informuję, iż maksymalna masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem wynosi 2100 kg, zaś moment obrotowy silnika sięga 370 Niutomometrów. Egzemplarz brał udział w licznych zlotach, organizowanych głównie przez Klub Mercedes Lublin jednak aktualnie głównie ze względu na ogniska korozji, które są typową bolączką modelu 210 nie jest modelem wystawowym. Jednak pomimo iż z zewnątrz nie prezentuje się idealnie, wnętrze Mercedesa nie jest zniszczone jak chociażby podobne modele z o połowę mniejszymi przebiegami. Samochód jest do obejrzenia w Lublinie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Podana cena rzecz jasna podlega negocjacji, aczkolwiek malkontentom i gawędziarzom góry dziękuję.

Dane pojazdu

VIN WDB2102161B28384
model E 270 CDI
moc
170 KM (125 kW) przy 4200 obr/min
moment obrotowy
370 Nm
0-100 km/h 9.5 s
dealer zamawiający Kilonia (0 0 209 34193)
data dostawy 23 11 2000
lakier 197U – czerń obsydianu
wnętrze 211A – tapicerka skórzana w kolorze antracytu
nr silnika 612961 30 066632 – 2685 cm³ R5 diesel
nr skrzyni biegów 722634 02 566082 – automatyczna 5-biegowa
przebieg 486 000 km
cena 7 500 PLN
lokalizacja Lublin, Woj Lubelskie
numer telefonu –sprzedany–

Konfiguracja według numeru VIN

E25 elektrycznie dociągana klapa bagażnika
221 przedni lewy fotel regulowany elektrycznie
222 przedni prawy fotel regulowany elektrycznie
240 termometr zewnętrzny
249 wewnętrzne lusterko wsteczne automatycznie ściemniające się
260 bez oznaczenia modelowego na tylnej klapie
272 instalacja pod telefon D-network
280 skórzane wykończenie kierownicy i lewarka skrzyni biegów
291 dwie poduszki powietrzne z przodu
292 boczne poduszki z przodu, kierowca i pasażer
293 boczne poduszki z tyłu, obie strony
300 schowek w przednim panelu
302 składany podłokietnik z tyłu z wnęką na drobiazgi
326 podłokietnik z przodu z miejscem na telefon
340 trzecie światło STOP
352 system multimedialny Comand z nawigacją
354 antena dachowa dla telefonu D-network
401 przednie fotele w wersji deluxe z wentylacją i ogrzewaniem CO
404 przednie fotele regulowane w wielu płaszczyznach
414 szyberdach odsuwany i uchylany elektrycznie, szklana wersja
423 skrzynia automatyczna 5-biegowa + tempomat
480 zawieszenie samopoziomujące – NIVO
541 podwójna roleta bagażnika
550 hak holowniczy
580 klimatyzacja
584 elektrycznie podnoszone szyby z przodu i z tyłu
641 11 otworowe alufelgi w rozmiarze 16′
669 koło zapasowe
673 akumulator dużej pojemności
801 rok modelowy 2001
844 składana ławka w przedziale bagażowym – (wersja 7-osobowa)
852 wstępna instalacja do telefonu Nokia seria 5/6
875 podgrzewanie płynu spryskiwaczy
876 oświetlenie wnętrza z tyłu
988 certyfikat własności, dokumenty homologacyjne, tabliczka znamionowa wg EC
M612 dieslowski silnik R5 o oznaczeniu OM612

Raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

2000 Rok produkcji
29.11.2000

Pierwsza rejestracja za granicą

22.11.2012

Pierwszy właściciel w Polsce

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: łódzkie

17.12.2012

Pierwsza rejestracja w Polsce

17.12.2012

Zakończenie rejestracji czasowej na wniosek

17.12.2012

Rejestracja pojazdu

25.01.2014

Okresowe badanie techniczne (ważne do 25.01.2015)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: EBE/008

16.01.2015

Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.01.2016)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: EBE/008

Odczytany stan drogomierza: 336 005 km

16.01.2016

Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.01.2017)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: EBE/008

Odczytany stan drogomierza: 417 529 km

16.01.2018

Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.01.2019)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: LU/011

Odczytany stan drogomierza: 462 387 km

16.01.2019

Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.01.2020)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: LU/011

Odczytany stan drogomierza: 474 587 km

16.01.2020

Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.01.2021)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: LU/011

Odczytany stan drogomierza: 482 893 km

Data ważności polisy: 14.12.2020

28.01.2020

Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej

Policja

Odczytany stan drogomierza: 483 133 km

Ryzyka według AutoDNA

Kradzież Nie odnotowano kradzieży
Złomowanie Nie odnotowano złomowania
Uszkodzony Nie odnotowano uszkodzenia pojazdu
Rozbieżność drogomierza Nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza
Niedopuszczony do ruchu Nie odnotowano problemów z dopuszczeniem pojazdu do ruchu
Służył jako taxi Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka
Szkoda całkowita Nie odnotowano szkody całkowitej pojazdu ani zniszczenia powodziowego
Błąd cyfry kontrolnej Nie odnotowano błędu cyfry kontrolnej w numerze VIN pojazdu
Akcje serwisowe Nie odnotowano akcji serwisowej producenta

Będziemy zobowiązani jeżeli podczas rozmowy wspomnisz, że dzwonisz z serwisu GiełdaMercedesów.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *