Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes Klasy E o fabrycznym oznaczeniu S210 E 270CDI w siedmio-osobowej wersji. Mercedes został wyposażony w dość oszczędny i całkiem dynamiczny silnik o pojemności 2,7 z turbosprężarką i został sprzęgnięty z 5-biegową automatyczną skrzynią biegów. Egzemplarz mury fabryki w Stuttgartcie opuścił w listopadzie 2000 r. i do końca 2012 roku był użytkowany w Niemczech, żeby w listopadzie 2012 roku prywatną drogą zostać sprowadzonym do Polski gdzie przez ówczesnego właściciela (pierwszego w Polsce) był użytkowany do 2017 roku, zaś od stycznia 2017 r. Mercedes znajduje się w moim posiadaniu. Dzięki niewielkiej liczbie właścicieli historia samochodu jest znana i nie budzi wątpliwości o czym świadczy chociażby śladowe zużycie wnętrza. Samochód jest użytkowany przeze mnie jako trzeci w domu i służył przeważnie do pokonywania dłuższych tras Lublin – Gdynia, Poznań, Katowice, Warszawa. Z uwagi na charakter użytkowania samochodu wszelkie naprawy oraz wymiany eksploatacyjne wykonywane były na bieżąco tak żeby bez obaw Mercedes był gotowy do wyruszenia w dalszą drogę. Na przestrzeni ostatnich 3 lat prócz elementów eksploatacyjnych z większych rzeczy zostało wymienione między innymi:
- intercooler
- świece żarowe – 5 sztuk Denso
- sprężyny przednie i tylne
- tarcze hamulcowe przednie i tylne (w bardzo dobrym stanie)
- kocki ceramiczne przednie i tylne (około 25% zużycia)
- przewody hamulcowe tylne
- przednia szyba (kamień z trasy)
- akumulator 100 Ah (styczeń 2020 r.)
Po ostatniej wizycie w warsztacie podczas, której wykonywany był przegląd zawieszenia, w Mercedesie została ustawiona zbieżność i aktualnie jest gotowy do drogi. Pomimo sprawności technicznej należy pamiętać, że oferowany Mercedes nie jest nowym ponieważ liczy sobie już 20 lat. Jednak w dalszym ciągu potrafi zachwycić swoim komfortem i przestrzenią jaką oferuje. Warto przy tym nadmienić, że przy rozłożonych siedzeniach dysponuje 630 litrami przestrzeni ładunkowej, zaś po złożeniu tylnej kanapy ta przestrzeń wzrasta do imponujących 1975 litrów, co jest najlepszym wynikiem w klasie samochodów z tego segmentu. Dla zainteresowanych właściwościami pociągowymi samochodu informuję, iż maksymalna masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem wynosi 2100 kg, zaś moment obrotowy silnika sięga 370 Niutomometrów. Egzemplarz brał udział w licznych zlotach, organizowanych głównie przez Klub Mercedes Lublin jednak aktualnie głównie ze względu na ogniska korozji, które są typową bolączką modelu 210 nie jest modelem wystawowym. Jednak pomimo iż z zewnątrz nie prezentuje się idealnie, wnętrze Mercedesa nie jest zniszczone jak chociażby podobne modele z o połowę mniejszymi przebiegami. Samochód jest do obejrzenia w Lublinie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Podana cena rzecz jasna podlega negocjacji, aczkolwiek malkontentom i gawędziarzom góry dziękuję.
Dane pojazdu
VIN | WDB2102161B28384 |
model | E 270 CDI |
moc |
170 KM (125 kW) przy 4200 obr/min
|
moment obrotowy |
370 Nm
|
0-100 km/h | 9.5 s |
dealer zamawiający | Kilonia (0 0 209 34193) |
data dostawy | 23 11 2000 |
lakier | 197U – czerń obsydianu |
wnętrze | 211A – tapicerka skórzana w kolorze antracytu |
nr silnika | 612961 30 066632 – 2685 cm³ R5 diesel |
nr skrzyni biegów | 722634 02 566082 – automatyczna 5-biegowa |
przebieg | 486 000 km |
cena | 7 500 PLN |
lokalizacja | Lublin, Woj Lubelskie |
numer telefonu | –sprzedany– |
Konfiguracja według numeru VIN
E25 | elektrycznie dociągana klapa bagażnika |
221 | przedni lewy fotel regulowany elektrycznie |
222 | przedni prawy fotel regulowany elektrycznie |
240 | termometr zewnętrzny |
249 | wewnętrzne lusterko wsteczne automatycznie ściemniające się |
260 | bez oznaczenia modelowego na tylnej klapie |
272 | instalacja pod telefon D-network |
280 | skórzane wykończenie kierownicy i lewarka skrzyni biegów |
291 | dwie poduszki powietrzne z przodu |
292 | boczne poduszki z przodu, kierowca i pasażer |
293 | boczne poduszki z tyłu, obie strony |
300 | schowek w przednim panelu |
302 | składany podłokietnik z tyłu z wnęką na drobiazgi |
326 | podłokietnik z przodu z miejscem na telefon |
340 | trzecie światło STOP |
352 | system multimedialny Comand z nawigacją |
354 | antena dachowa dla telefonu D-network |
401 | przednie fotele w wersji deluxe z wentylacją i ogrzewaniem CO |
404 | przednie fotele regulowane w wielu płaszczyznach |
414 | szyberdach odsuwany i uchylany elektrycznie, szklana wersja |
423 | skrzynia automatyczna 5-biegowa + tempomat |
480 | zawieszenie samopoziomujące – NIVO |
541 | podwójna roleta bagażnika |
550 | hak holowniczy |
580 | klimatyzacja |
584 | elektrycznie podnoszone szyby z przodu i z tyłu |
641 | 11 otworowe alufelgi w rozmiarze 16′ |
669 | koło zapasowe |
673 | akumulator dużej pojemności |
801 | rok modelowy 2001 |
844 | składana ławka w przedziale bagażowym – (wersja 7-osobowa) |
852 | wstępna instalacja do telefonu Nokia seria 5/6 |
875 | podgrzewanie płynu spryskiwaczy |
876 | oświetlenie wnętrza z tyłu |
988 | certyfikat własności, dokumenty homologacyjne, tabliczka znamionowa wg EC |
M612 | dieslowski silnik R5 o oznaczeniu OM612 |
Raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów
2000 | Rok produkcji | |
---|---|---|
29.11.2000 |
Pierwsza rejestracja za granicą |
|
22.11.2012 |
Pierwszy właściciel w Polsce Właściciel: osoba fizyczna Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: łódzkie |
|
17.12.2012 |
Pierwsza rejestracja w Polsce |
|
17.12.2012 |
Zakończenie rejestracji czasowej na wniosek |
|
17.12.2012 |
Rejestracja pojazdu |
|
25.01.2014 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 25.01.2015) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: EBE/008 |
|
16.01.2015 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.01.2016) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: EBE/008 Odczytany stan drogomierza: 336 005 km |
|
16.01.2016 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.01.2017) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: EBE/008 Odczytany stan drogomierza: 417 529 km |
|
16.01.2018 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.01.2019) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: LU/011 Odczytany stan drogomierza: 462 387 km |
|
16.01.2019 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.01.2020) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: LU/011 Odczytany stan drogomierza: 474 587 km |
|
16.01.2020 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 16.01.2021) Wynik badania: pozytywny Numer SKP: LU/011 Odczytany stan drogomierza: 482 893 km Data ważności polisy: 14.12.2020 |
|
28.01.2020 |
Odczyt drogomierza podczas kontroli drogowej Policja Odczytany stan drogomierza: 483 133 km |
Ryzyka według AutoDNA
Kradzież | Nie odnotowano kradzieży | |
---|---|---|
Złomowanie | Nie odnotowano złomowania | |
Uszkodzony | Nie odnotowano uszkodzenia pojazdu | |
Rozbieżność drogomierza | Nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza | |
Niedopuszczony do ruchu | Nie odnotowano problemów z dopuszczeniem pojazdu do ruchu | |
Służył jako taxi | Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka | |
Szkoda całkowita | Nie odnotowano szkody całkowitej pojazdu ani zniszczenia powodziowego | |
Błąd cyfry kontrolnej | Nie odnotowano błędu cyfry kontrolnej w numerze VIN pojazdu | |
Akcje serwisowe | Nie odnotowano akcji serwisowej producenta |
Będziemy zobowiązani jeżeli podczas rozmowy wspomnisz, że dzwonisz z serwisu GiełdaMercedesów.pl