Przedmiotem sprzedaży jest Mercedes W124 Coupe 300CE z silnikiem M103. Rok produkcji 1992. Samochód jest w stanie idealnym. Jego przebieg oscyluje w okolicy 350tys km, na liczniku widnieje ok 230tys km ale w oryginalnej książce serwisowej jest informacja o wymianie licznika przy około 120tys.km.
W ubiegłym roku przeszedł gruntowną renowację blacharsko-mechaniczną podczas której naprawione zostały wszystkie mankamenty, uszkodzenia, zużycia itd. Zlikwidowane zostały wszystkie oznaki korozji, których i tak jak na ten model były śladowe ilości. Naprawione zostały wszystkie akcesoria wyposażenia, które niedomagały, lub nie pracowały wcale. Wymienione zostały wszystkie elementy eksploatacyjne, począwszy od olejów we wszystkim w czym się da, skończywszy na kompleksowym remoncie układu hamulcowego i zawieszenia. Odświeżony został również silnik, który został całkowicie uszczelniony, łącznie z kompleksową obróbką głowicy, nową pompą wody, ślizgami rozrządu, nowym kompletem napędu paska micro i kilkoma zabiegami estetycznymi. zregenerowany został także Ke-Jet, zamontowany został nowy kalosz, potencjometr, oraz został wyczyszczony ultradźwiękowo. Skrzynia biegów jest po pełnym serwisie, uszczelnieniu i wymianie przewodów olejowych. Wszystkie części montowane do samochodu były oryginalne lub najwyższej półki zamienniki. Wszystko jest zrobione tak jak ma być, bez wkrętów, trytytek drutów i innych chałupniczych metod- był kołek- jest kołek, była spinka- jest spinka. Samochód posiada oryginalne wszystkie szyby. Wnętrze jest w oryginale, nie zniszczone, żadnych przetarć, ubytków itd. Renowacji poddany został środkowy panel drewniany, i tylny “garb” podłokietnika. Dodatkowo zamontowany został środkowy schowek z roletką (wkładka dopasowana pod oryginalny kluczyk). Wymienione zostały wszystkie cztery głośniki. W samochodzie znajduje się pełne wyposażenie fabryczne, łącznie z gaśnicą pod fotelem zestawem narzędzi i oryginalnym kanistrem w kole zapasowym. Samochód pochodzi z rynku niemieckiego, gdzie regularnie był konserwowany czymś a’la system crown, co widać w pobliżu wszystkich otworów konstrukcyjnych. Ja dodatkowo uzupełniłem warstwę zabezpieczającą pod samochodem, w drzwiach i we wszystkich profilach zamkniętych. Z zewnątrz została polakierowana większa część nadwozia, położona została warstwa kauczukowego zabezpieczenia pod wszystkimi “szerokimi listwami” i zderzakami. Zregenerowane zostały przednie reflektory. W tym momencie w samochodzie zamontowane jest współczesne radio, ale wszystko jest zrobione na przejściówkach i posiadam oryginalnego Beckera Europa wraz z kodem, który był w samochodzie fabrycznie. Aktualnie Mercedes stoi na 17 calowych felgach Lorinsera z nowymi oponami, komplet oryginalnych (konkretnie z tego egzemplarza) Gullideckel 15″ z ładnymi oponami, dokładam w pakiecie. Na pewno o czymś zapomniałem, ale proszę pytać, na pewno udzielę informacji. Zdjęcia są jakie są, ale takie są specjalnie.
Jeśli szukasz konkretnie takiego samochodu dopatrzysz się na nich wszystkiego co Cię interesuje, potem zadzwonisz i na pewno uzyskasz każdą informację, która będzie Cię interesowała, oraz dostaniesz zdjęcia każdego konkretnego szczegółu o który poprosisz.
Samochód nie jest kolejnym gruzem wystawionym za ogromną sumę “po tyle stojo, to mój tyż pudzie” stąd takie moje podejście. Na sms nie odpisuje. Masz pytania, jesteś zainteresowany – zadzwoń.
Zapraszam do obejrzenia samochodu jak i dokumentacji zdjęciowej z większości zabiegów, którą udostępnię na miejscu. Udostępniam możliwość obejrzenia samochodu od spodu na podnośniku.
Dane pojazdu
VIN | WDB1240501B785366 |
model | 300 CE |
moc |
180 KM (132 kW) przy 5700 obr/min
|
moment obrotowy |
255 Nm przy 4400 obr/min
|
0-100 km/h |
8.5 s
|
dealer zamawiający | Ulm (0 2 239 00898) |
data dostawy | 1992-05 |
lakier | 199 |
wnętrze | 061 |
nr silnika | 103983 12 284485 – 2960 cm³ R6 benzyna |
nr skrzyni biegów | 722358 03 733691 – automatyczna 4-biegowa |
przebieg | 230 000 km |
cena | 38 900 PLN |
lokalizacja | Kraków, Woj. Małopolskie |
numer telefonu | 519-447-647 |
Konfiguracja według numeru VIN
reflektory | Hella |
240 | termometr zewnętrzny |
281 | sportowa kierownica i lewarek wykończony skórą |
420 | skrzynia automatyczna 4-biegowa |
442 | poduszka powietrzna w kole kierownicy |
531 | antena elektryczna |
570 | składany podłokietnik z przodu |
586 | klimatyzacja oraz elektrycznie podnoszone szyby z przodu i z tyłu |
620 | system kontroli spalin |
645 | opony zimowe |
750 | radio Europa 2000 VK/RDS |
Raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów
1992 | Rok produkcji | |
---|---|---|
04.06.1992 |
Pierwsza rejestracja za granicą |
|
14.06.2018 |
Pierwszy właściciel w Polsce Właściciel: osoba fizyczna Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: małopolskie |
|
20.06.2018 |
Pierwsza rejestracja w Polsce |
|
20.06.2018 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 20.06.2019) Wynik badania: pozytywne Numer SKP: KMI/016 Odczytany stan drogomierza: 206 967 km |
|
01.07.2019 |
Okresowe badanie techniczne (ważne do 01.07.2020) Wynik badania: pozytywne Numer SKP: KRA/014 Odczytany stan drogomierza: 211 748 km Data ważności polisy: 19.06.2020 |
Ryzyka według autoDNA
Kradzież | Nie odnotowano kradzieży | |
---|---|---|
Złomowanie | Nie odnotowano złomowania | |
Uszkodzony | Nie odnotowano uszkodzenia pojazdu | |
Rozbieżność drogomierza | Nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza | |
Niedopuszczony do ruchu | Nie odnotowano problemów z dopuszczeniem pojazdu do ruchu | |
Służył jako taxi | Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka | |
Szkoda całkowita | Nie odnotowano szkody całkowitej pojazdu ani zniszczenia powodziowego | |
Błąd cyfry kontrolnej | Nie odnotowano błędu cyfry kontrolnej w numerze VIN pojazdu | |
Akcje serwisowe | Nie odnotowano akcji serwisowej producenta |
Szczegółowe informacje dotyczące powyższego egzemplarza można uzyskać pod numerem telefonu: 519-447-647
Będziemy zobowiązani jeżeli podczas rozmowy wspomnisz, że dzwonisz z serwisu GiełdaMercedesów.pl